marți, 6 decembrie 2016

Blog secret…nu discret



De ce am ales să scriu? Am tot văzut la știri pe tv, pe site-uri cu pseudo-idei de afaceri și peste tot în jurul meu, că se pot face bani din așa ceva.  Aș dori să consider acest blog un experiment. Nu știu câtă bucurie îmi aduce împărtășirea ideilor personale cu alții, asta probabil voi observa pe parcurs.

Încerc să nu spun de la început foarte multe despre mine, pentru că aș vrea ca acesta sa fie un loc în care să mă exprim liber. Nu prea am idei de promovare, dar vedem.

Ca subiect de abordare, as vrea sa fie un mix despre  toate cunoștințele, hobbyurile, părerile pe care le am și sa le împărtășesc cu voi, poate sunteți mai mulți interesați de conținut de “calitate”. Voi scrie probabil despre politică, geografie, turism, sport, evenimente muzicale, experiențe la interviuri/joburi, meditație asupra vieții de bucureștean prost și asa mai departe. Uneori cu mult sarcasm, alteori serios sau la caterincă.

Ca experiența în scris, am luat un premiu pentru o compunere în clasa a 4-a și am scris un articol apreciat de câteva sute de suporteri ai unei echipe de fotbal. J

Cred că în primul rând aș vrea sa vorbesc despre încredere. Lipsa de încredere consider ca mi-a afectat pana acum cariera, de aceea sper ca acest blog va fi și un imbold psihologic de a ieși din bula asta cu  “luni-vineri 9-18 plus câte 40 de minute pe drum”. E adevarat ca dacă mai faci și puțin sport seara, nu îți mai arde de scris mizerii pe un blog urmărit de 3 persoane. 

Dar o sa am încredere de data asta ca alea 3 persoane vor înțelege viziunea mea despre puii de pinguin, de exemplu. Și li se va părea util, vor împărtăși cu alții și baaang - reclama la Coca Cola cu pinguini pe blog => milionar în euro.



2 comentarii:

  1. Succes în lumea bloggerilor și în campanii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, insa nu am niciun fel de implicare politica. Doar ca ma deranjeaza dezimformarea din jurul nostru. Schimbam imediat domeniul de abordare, insa deocamdata aceste subiecte sunt cele de actualitate.

    RăspundețiȘtergere